Ziare Reviste pe categorii
- Advertising, Publicitate (28)
- Agricultura (34)
- Arta, Arhitectura, Design (6)
- Auto, Moto (23)
- Barbati (7)
- Bucatarie, Culinar (10)
- Cinema (4)
- Calculatoare, Internet (28)
- Copii (6)
- Cultura (73)
- Diaspora (53)
- Diverse (36)
- Divertisment, Lifestyle (43)
- Economie, Finante (81)
- Educatie, Invatamant (7)
- Femei (38)
- Foto (2)
- General, Politica, Social (543)
- Hobby, Timp Liber (3)
- Imobiliare, Constructii (22)
- Integrame (5)
- Istorie (4)
- Jocuri (16)
- Legislatie (7)
- Locuri de munca (5)
- Medicina, Sanatate (17)
- Mediu, Ecologie (3)
- Minoritati nationale (19)
- Muzica (18)
- Programe TV (4)
- Satira, Umor (9)
- SF (2)
- Spiritualitate (9)
- Sport (39)
- Stiinta, Tehnica (8)
- Telecomunicatii (2)
- Turism (9)
|
|
• Revolut vrea să ajungă la 100 de milioane de utilizatori la nivel global
Antoine Le Nel - chief growth & marketing officer, partner şi membru al Comitetului Executiv Revolut - spune că scopul este de a ajunge la 100 de milioane de clienți, să sprijine companiile care au restaurante și magazine, prin Revolut Kiosk, pentru care explorează plățile biometrice și să-și impulsioneze oferta Revolut Pay cu mai multe metode de plată, inclusiv - în viitor - cu produse Buy Now, Pay Later.
În România, în curând vom începe să funcționăm prin sucursala noastră locală și vom oferi propriul nostru IBAN local. Am anunțat integrarea cu sistemul local de plăți instant TRANSFOND.
În timp ce ambiția noastră pe termen lung este să fim o bancă globală, ne concentrăm să localizăm cât mai mult produsele și serviciile și personalizăm experiența clientului, inclusiv prin integrarea cu cât mai multe sisteme de plăți locale cerute sau necesare clienților noștri.
Vrem să fim prima opțiune de bancă digitală principală pentru clienții locali, integrând toate serviciile financiare de care au nevoie clienții: plăți, împrumuturi, economii, investiții, debit direct, conturi pentru copii etc.
|
|
|
Ziare & Site-uri de Top
Home
> Ziare Reviste pe categorii Stiinta, Tehnica
Ziare Reviste din categoria Stiinta, Tehnica
Ad Astra
Proiect online pentru comunitatea stiintifica romaneasca: articole, who`s who in cercetare, proiecte de reforma. ...
Electronica Azi
Revista Electronica Azi, o comunitate a celor pasionati de electronica. Stiri, produse, job-uri si multe altele. ...
Magazin
Revista Magazin - stiinta, cultura, medicina, horoscop, paranormal. ...
Optimum Q
Revista Optimum Q este editată de către Fundaţia Română pentru Promovarea Calităţii şi publică articole originale din următoarele categorii: contribuţii ştiintifice de nivel academic; articole de si ...
Stiinta Azi
Stiinta Azi este un proiect pe bază de voluntariat. Tineri pasionaţi de ştiinţe, din ţară sau din străinătate, transmit pasiunea pentru ştiinţă către alţi tineri, prin ştiri şi articole de popula ...
Tehnica Instalatiilor
Informatii practice, detaliate, in domeniul instalatiilor pentru constructii. Tehnica Instalatiilor este o revista de specialitate distribuita gratuit celor care activeaza in domeniu. ...
Terra Magazin
Lumea pe care o descoperi! Publicatie de popularizare a stiintei. Se adreseaza elevilor si profesorilor de gimnaziu si liceu, studentilor din domenii ale stiintelor naturale etc. ...
|
1 Euro = 5.1033 lei
1 Dolar = 4.5563 lei
|
| |
• Grupul Banca Transilvania se extinde în Republica Moldova printr-o nouă achiziţie
Victoriabank - membră a Grupului Financiar Banca Transilvania - a făcut un pas strategic important pe piaţa din Republica Moldova prin semnarea unui acord pentru preluarea companiei Microinvest, consolidându-şi astfel poziţia şi extinzându-şi activitatea în sectorul serviciilor financiare non-bancare, într-o tranzacţie semnată recent la Chişinău de reprezentanţii ambelor instituţii, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Noua achiziţie va contribui la creşterea Victoriabank, a treia bancă din Republica Moldova, prin diversificarea ofertei, numărul mare de clienţi noi şi expertiza în microfinanţare. Microinvest este cea mai mare companie de creditare non-bancară din Republica Moldova, cu o cotă de piaţă solidă, 40.000 de clienţi, atât persoane juridice, cât şi persoane fizice, 350 de angajaţi şi 17 sucursale. Aceasta finanţează IMM-uri, agribusiness-uri, precum şi planurile personale ale clienţilor.
|
| |
|