Ziare Reviste pe categorii
- Advertising, Publicitate (28)
- Agricultura (34)
- Arta, Arhitectura, Design (6)
- Auto, Moto (23)
- Barbati (7)
- Bucatarie, Culinar (10)
- Cinema (4)
- Calculatoare, Internet (28)
- Copii (6)
- Cultura (73)
- Diaspora (53)
- Diverse (36)
- Divertisment, Lifestyle (43)
- Economie, Finante (81)
- Educatie, Invatamant (7)
- Femei (38)
- Foto (2)
- General, Politica, Social (543)
- Hobby, Timp Liber (3)
- Imobiliare, Constructii (22)
- Integrame (5)
- Istorie (4)
- Jocuri (16)
- Legislatie (7)
- Locuri de munca (5)
- Medicina, Sanatate (17)
- Mediu, Ecologie (3)
- Minoritati nationale (19)
- Muzica (18)
- Programe TV (4)
- Satira, Umor (9)
- SF (2)
- Spiritualitate (9)
- Sport (39)
- Stiinta, Tehnica (8)
- Telecomunicatii (2)
- Turism (9)
|
|
• Revolut vrea să ajungă la 100 de milioane de utilizatori la nivel global
Antoine Le Nel - chief growth & marketing officer, partner şi membru al Comitetului Executiv Revolut - spune că scopul este de a ajunge la 100 de milioane de clienți, să sprijine companiile care au restaurante și magazine, prin Revolut Kiosk, pentru care explorează plățile biometrice și să-și impulsioneze oferta Revolut Pay cu mai multe metode de plată, inclusiv - în viitor - cu produse Buy Now, Pay Later.
În România, în curând vom începe să funcționăm prin sucursala noastră locală și vom oferi propriul nostru IBAN local. Am anunțat integrarea cu sistemul local de plăți instant TRANSFOND.
În timp ce ambiția noastră pe termen lung este să fim o bancă globală, ne concentrăm să localizăm cât mai mult produsele și serviciile și personalizăm experiența clientului, inclusiv prin integrarea cu cât mai multe sisteme de plăți locale cerute sau necesare clienților noștri.
Vrem să fim prima opțiune de bancă digitală principală pentru clienții locali, integrând toate serviciile financiare de care au nevoie clienții: plăți, împrumuturi, economii, investiții, debit direct, conturi pentru copii etc.
|
|
|
Ziare & Site-uri de Top
TimeTV.ro dorește să dezvolte o platformă unde voi să vă puteți exprima. Noi considerăm că împreună putem face diferența și ne putem bucura de ceea ce oricum prin natura vieții ar trebui să fie suficient pentru toți.
TimeTV pune accent pe valoarea umană și crede că firea umană este de a conviețui în armonie și că societatea, așa cum este ea acum, este doar o iluzie construită de conducători care nu pot mai mult și trebuie forțați de noi, cei mulți, să regândească tot acest sistem.
Scopul brandului TimeTV este de a oferi cititorului un mod diferit de a privi știrile, noi nu suntem de partea nimănui și, în afară de cel prezentat aici, alt scop nu există. Din acest motiv credem că cititorul nostru este în avantaj față de restul publicațiilor. Alături de lucrurile enunțate, TimeTV dorește pe cât posibil, pe lânga știrile de actualitate, să ofere informații de calitate pentru a educa, cultiva și a pune cititorul pe gânduri, pentru a-l face să înțeleagă că dezvoltarea personală sau chiar reconstrucția unei societăți începe cu fiecare individ în parte, prin munca depusă de fiecare, prin voința și puterea de a continua spre idealul fiecăruia dar și spre idealul comun al societății și lumii din care facem parte, indiferent cât de greu este drumul ales.
Un alt ideal marca TimeTV este de a forma o comunitate de oameni care vor și privesc viața din alta perspectivă decât cea pe care o vedem materializată în zilele noastre. Considerăm că este nevoie ca fiecare individ să devină conștient de resursele și potențialul uimitor al fiecăruia, de a crea și a se recrea pe sine și lumea înconjurătoare în orice moment, și doar atunci lumea în care trăim poate deveni un loc mai bun pentru noi toți.
Număr de vizitatori: 6493804
|
1 Euro = 5.1033 lei
1 Dolar = 4.5563 lei
|
| |
• Grupul Banca Transilvania se extinde în Republica Moldova printr-o nouă achiziţie
Victoriabank - membră a Grupului Financiar Banca Transilvania - a făcut un pas strategic important pe piaţa din Republica Moldova prin semnarea unui acord pentru preluarea companiei Microinvest, consolidându-şi astfel poziţia şi extinzându-şi activitatea în sectorul serviciilor financiare non-bancare, într-o tranzacţie semnată recent la Chişinău de reprezentanţii ambelor instituţii, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Noua achiziţie va contribui la creşterea Victoriabank, a treia bancă din Republica Moldova, prin diversificarea ofertei, numărul mare de clienţi noi şi expertiza în microfinanţare. Microinvest este cea mai mare companie de creditare non-bancară din Republica Moldova, cu o cotă de piaţă solidă, 40.000 de clienţi, atât persoane juridice, cât şi persoane fizice, 350 de angajaţi şi 17 sucursale. Aceasta finanţează IMM-uri, agribusiness-uri, precum şi planurile personale ale clienţilor.
|
| |
|