Ziare Reviste pe categorii
- Advertising, Publicitate (27)
- Agricultura (34)
- Arta, Arhitectura, Design (6)
- Auto, Moto (23)
- Barbati (7)
- Bucatarie, Culinar (10)
- Cinema (4)
- Calculatoare, Internet (28)
- Copii (6)
- Cultura (73)
- Diaspora (53)
- Diverse (35)
- Divertisment, Lifestyle (43)
- Economie, Finante (74)
- Educatie, Invatamant (7)
- Femei (38)
- Foto (2)
- General, Politica, Social (534)
- Hobby, Timp Liber (3)
- Imobiliare, Constructii (22)
- Integrame (5)
- Istorie (4)
- Jocuri (4)
- Legislatie (7)
- Locuri de munca (5)
- Medicina, Sanatate (17)
- Mediu, Ecologie (3)
- Minoritati nationale (19)
- Muzica (18)
- Programe TV (4)
- Satira, Umor (8)
- SF (2)
- Spiritualitate (9)
- Sport (39)
- Stiinta, Tehnica (8)
- Telecomunicatii (2)
- Turism (9)
|
Șeful NATO salută revizuirea doctrinei de securitatea naţională a Japoniei :
"Sunt fericit"
|
|
• Revizuirea doctrinei de securitatea naţională a Japoniei, anunţată la sfârşitul lui 2022, face să existe încă un partener "pentru pace" -
a declarat Stoltenberg.
* Secretarul general al NATO - Jens Stoltenberg -
a salutat
planul Japoniei de a-şi dubla cheltuielile militare în următorii cinci ani, estimând că
acest lucru reflectă angajamentul arhipelagului pentru securitate într-o lume "volatilă" -
relatează AFP.
• "Sunt fericit că Japonia prevede creşterea bugetului său militar,
pentru a atinge pragul de referinţă al NATO de 2% din PIB consacrat apărării" - a declarat el în cadrul unui discurs susţinut la universitatea Keio din Tokyo.
Timp de decenii :
Japonia şi-a plafonat cheltuielile militare la circa 1 % din PIB, însă guvernul primului ministru Fumio Kishida a aprobat în decembrie o nouă doctrină de securitate, care prevede în special creşterea bugetului său al apărării la 2 % din PIB :
până în 2027.
"Asta demonstrează că Japonia ia securitatea internaţională în serios" -
a afirmat Stoltenberg.
|
|
|
Ziare & Site-uri de Top
|
Ziare-Reviste.ro : portal mass media românesc : toate ziarele și sursele de presă & știri din România - grupate alfabetic de la A la Z : pe categorii și pe județe : surse de știri și informatii : ziare, reviste, agenții de presă, posturi tv, posturi de radio, surse online de știri - alte surse + Presa natională, presa din Diaspora, presa din Republica Moldova, presa pe țări și continente.
Ziare-Reviste.ro : Ziare Reviste de la A la Z, Televiziuni, Radiouri, Agenții de Știri, Alte surse, Blog-uri, Director Web : Actualitate, Știri la zi, Cele mai noi știri, Breaking News, News Alert
|
Home
> LooLoo Kids / Youtube
LooLoo KIDS is all about the kids! The best English learning lessons for kids are now the Musical Adventures of Johnny & Friends.
They sing, dance and learn while having a lot of fun. Fun children songs and classic nursery rhymes are once again the perfect occasion for wonderful adventures, full of entertaining and funny events, an ideal opportunity for kids to learn about our diverse world, about animals, the alphabet and, most importantly, about their emotions and feelings, about the power of friendship and the significance of kindness.
Every day, we are bringing fun and magic to nursery rhymes, building a safe destination for children's learning, development and entertainment. From all over the world people are telling us that our nursery rhymes are the best support for kids in a second language learning journey.
Număr de vizitatori: 11735921
|
Ziare-Reviste.ro : portal mass media românesc : toate ziarele și sursele de presă & știri din România - grupate alfabetic de la A la Z : pe categorii și pe județe : surse de știri și informatii : ziare, reviste, agenții de presă, posturi tv, posturi de radio, surse online de știri - alte surse + Presa natională, presa din Diaspora, presa din Republica Moldova, presa pe țări și continente.
Ziare-Reviste.ro : Ziare Reviste de la A la Z, Televiziuni, Radiouri, Agenții de Știri, Alte surse, Blog-uri, Director Web : Actualitate, Știri la zi, Cele mai noi știri, Breaking News, News Alert
|
|
1 Euro = 4.9024 lei
1 Dolar = 4.4632 lei
|
| |
* Adrian Ariciu -
CEO al Metro România :
* Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate.
Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali -
având local o reţea de 30 de magazine.
|
| |
|