Ziare Reviste pe categorii
- Advertising, Publicitate (28)
- Agricultura (34)
- Arta, Arhitectura, Design (6)
- Auto, Moto (23)
- Barbati (7)
- Bucatarie, Culinar (10)
- Cinema (4)
- Calculatoare, Internet (28)
- Copii (6)
- Cultura (73)
- Diaspora (53)
- Diverse (36)
- Divertisment, Lifestyle (43)
- Economie, Finante (81)
- Educatie, Invatamant (7)
- Femei (38)
- Foto (2)
- General, Politica, Social (543)
- Hobby, Timp Liber (3)
- Imobiliare, Constructii (22)
- Integrame (5)
- Istorie (4)
- Jocuri (16)
- Legislatie (7)
- Locuri de munca (5)
- Medicina, Sanatate (17)
- Mediu, Ecologie (3)
- Minoritati nationale (19)
- Muzica (18)
- Programe TV (4)
- Satira, Umor (9)
- SF (2)
- Spiritualitate (9)
- Sport (39)
- Stiinta, Tehnica (8)
- Telecomunicatii (2)
- Turism (9)
|
|
• Revolut vrea să ajungă la 100 de milioane de utilizatori la nivel global
Antoine Le Nel - chief growth & marketing officer, partner şi membru al Comitetului Executiv Revolut - spune că scopul este de a ajunge la 100 de milioane de clienți, să sprijine companiile care au restaurante și magazine, prin Revolut Kiosk, pentru care explorează plățile biometrice și să-și impulsioneze oferta Revolut Pay cu mai multe metode de plată, inclusiv - în viitor - cu produse Buy Now, Pay Later.
În România, în curând vom începe să funcționăm prin sucursala noastră locală și vom oferi propriul nostru IBAN local. Am anunțat integrarea cu sistemul local de plăți instant TRANSFOND.
În timp ce ambiția noastră pe termen lung este să fim o bancă globală, ne concentrăm să localizăm cât mai mult produsele și serviciile și personalizăm experiența clientului, inclusiv prin integrarea cu cât mai multe sisteme de plăți locale cerute sau necesare clienților noștri.
Vrem să fim prima opțiune de bancă digitală principală pentru clienții locali, integrând toate serviciile financiare de care au nevoie clienții: plăți, împrumuturi, economii, investiții, debit direct, conturi pentru copii etc.
|
|
|
Ziare & Site-uri de Top
Home
> DoR - Decât o Revistă
Decât o Revistă reflectă şi explică, în cuvinte şi imagini, ideile şi obsesiile României de azi.
Este o revistă trimestrială generalistă care publică poveşti despre cum trăim azi şi explorează familiarul realităţii româneşti, experienţele şi trăirile care ne sunt comune. Aprofundează o varietate de subiecte pe care le discutăm acasă, la muncă sau la bere: schimbări sociale, trenduri culturale, decizii personale.
Nişa noastră editorială e profunzimea, iar cititorii noştri sunt inteligenţi şi curioşi. Construim poveştile pe care le publicăm în aşa fel încât ele să stârnească, să edifice, să amuze. Credem că o revistă poate fi sinceră şi poate transmite emoţie.
Vrem ca DoR să rămână pe raftul cititorilor multă vreme după ce a fost parcursă. De aceea, îmbinăm scriitura cu ilustraţii, fotografii şi un concept grafic original, care fac ediţia tipărită un obiect de colecţie.
Decât o Revistă este publicată de asociația Media DoR.
Număr de vizitatori: 7320903
|
1 Euro = 5.0472 lei
1 Dolar = 4.3797 lei
|
| |
• Grupul Banca Transilvania se extinde în Republica Moldova printr-o nouă achiziţie
Victoriabank - membră a Grupului Financiar Banca Transilvania - a făcut un pas strategic important pe piaţa din Republica Moldova prin semnarea unui acord pentru preluarea companiei Microinvest, consolidându-şi astfel poziţia şi extinzându-şi activitatea în sectorul serviciilor financiare non-bancare, într-o tranzacţie semnată recent la Chişinău de reprezentanţii ambelor instituţii, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
Noua achiziţie va contribui la creşterea Victoriabank, a treia bancă din Republica Moldova, prin diversificarea ofertei, numărul mare de clienţi noi şi expertiza în microfinanţare. Microinvest este cea mai mare companie de creditare non-bancară din Republica Moldova, cu o cotă de piaţă solidă, 40.000 de clienţi, atât persoane juridice, cât şi persoane fizice, 350 de angajaţi şi 17 sucursale. Aceasta finanţează IMM-uri, agribusiness-uri, precum şi planurile personale ale clienţilor.
|
| |
|